Sider

onsdag den 27. marts 2013

dekoration til påskebordet...

Når det kommer til blomster så sidder mine ellers så kreative hænder (når jeg selv skal sige det) bare helt forkert skruet på! Jeg ville ønske jeg var sådan en der bare lige kastede en lækker buket eller blomster anretning sammen, men det er jeg bare ikke!
Det kan min total seje veninde Maja Maagard til gengæld! Prøv lige at se denne påskedekoration hun har lavet for Lisbeth Dahl!





Det kunne da godt være vi skulle have æggekage til aften, så jeg kunne prøve at gøre Maja kunsten efter!

Du kan se flere billeder af hvordan den laves lige her: http://www.facebook.com/LisbethDahlInterior, hvor jeg også venligst har lånt billederne fra!

Du er så sej Maja Maagard:-)

10 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser det fedt ud! Det kunne jeg helt sikkert godt finde på at prøve at efterabe, for jeg er nemlig også håbløs til blomster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så fed og anderledes at man får helt lyst til at prøve selv!

      Slet
  2. Hold nu op hvor er det bare SMUKT! Fantastisk idé og smukke smukke blomster. Det kan kun blive en skøn påske med sådan en dekoration! Ønsker dig og dine en god påske. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ville da ønske at det var mit påskebord den stod på!

      Slet
  3. How beautiful! A rainbow of spring flowers :) xo

    SvarSlet
  4. Dejligt med smukke blomster.
    Har lagt mig til som fast læser.
    God påske til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. Oeh, saadan noget kan jeg heller ikke.

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint og så meget FORÅR! :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt du har skrevet om skønne Maja´s og vores lille projekt. Vi elsker din skønne blog fyldt med lækkerhed og gode ideer. KH Trine fra Lisbeth Dahl :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...