Sider

fredag den 28. marts 2014

3 år i morgen


I morgen bliver min lille Anker mus 3 år og selvom det er sådan en kliché, så forstår jeg slet ikke hvor tiden blev af!

Det er slet ikke til at forstå at jeg for 3 år siden sad høj gravid lige nu, uden helt at kunne forstå den omvæltning vores liv for altid få, blot et døgn senere.

Anker var i den grad et længe ventet ønskebarn og jeg kan stadig få tårer i øjnene ved tanken om den forløsning det var da han endelig kom til verden og op på min mave.

Endnu en kliché, men det er nok det største man kan opleve her i livet.

Min store dreng startede i børnehave i starten af Marts og idag skulle de selvfølgelig fejre fødselsdag.

Når man er en stor dreng på 3 år, er farlige ting lidt spændende... Så derfor skulle han selvfølgelig have en farlig frugthaj med!


Og stolt var han...





5 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med ham. Det der med klichéer, tja, min den aeldste bliver snart 16 og jeg kan stadig lige saa levende huske hver eneste foelelse ved foedslen. Og tiden , ja, den gaar alt for hurtigt.

    SvarSlet
  2. Genial idé at lave en frugthaj - den er både sød og sej! Tillykke med ham!

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham! Kliché eller ej, sådan HAR man det bare, når man har fået børn <3

    SvarSlet
  4. Forsinket tillykke med en stor dreng! Totalt sej haj du har lavet til ham :)

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke - sikke en fin frugthaj!

    - Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...